اس ام اس های شبخیر گفتن
تاریخ : دو شنبه 6 آبان 1392
نویسنده : مهدی

http://icons.iconarchive.com/icons/icons-land/multiple-smiley/128/Piggy-Sleep-icon.png

اس ام اس های شبخیر گفتن




بی خوابی شب هایم را به چه تعبیر کنم، که شب آرامش نگاه تو را برایم زمزمه می کند.! آرام بخواب که من بی قرارم، بیدارم تا تو آرام بخوابی

 

____________________ شبخیر ________________________ اس ام اس


باز صدا می زنم تو را .. امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده
شب به خیر نازدانه گلم

____________________ شبخیر ________________________ اس ام اس

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات شب به خیر احساس من

یقیه درادامه ی مطلب




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/